Tocmai pentru a ne răzbuna pe ei, pe toți cei care fac din acest prilej un black friday în fiecare zi, în fiecare săptămână și de ce nu în fiecare lună din acest an. În ultimii doi ani, toți marii retaileri au dus la extrem acest mod de a cumpăra produse la „reducere”
Reducere și discount sunt termeni comerciali care se referă la coborâri de preț acordate clienților, fie pentru a-i stimula să cumpere mai mult, fie pentru a-i stimula să plătească mai repede, fie pentru a le crea posibilitatea să obțină un profit din distribuirea unei mărfi cu preț fixat.
Pentru că tot românul cumpără, un telefon, o tabletă, un laptop, un iPhone măcar să profite de ei un an întreg, și să facă acest black friday să fie în fiecare zi. Azi black friday la tigăi, mâine black friday la oale, poimâine black friday la produsele care nu se vând, etc.
Anul acesta pe lângă Altex, care a dus tot anul un black friday sănătos, cei de la F64 și-au anunțat de luna trecută campania. Abia aștept să îi văd și pe restul cum se alinează și ce campanii vor face.
Pentru mine e clar, orice black friday, se va desfășura în penultima-ultima vineri din luna noiembrie. Punct!
Ceea ce trebuie să faci tu este să cauți „un site” care să îți ofere o analiză a prețului în ultimele 2-3 luni, astfel să știi dacă se merită să îl cumperi sau nu. Majoritatea șmenariilor umflă prețurile în ultima lună ca să le reducă apoi de black friday.
Majoritatea prieteniilor mei, au produse salvate în coș, urmăresc o anumită reducere și știu când trebuie să cumpere. La fel am făcut și eu când mi-am cumpărat un SSD. Era 690 lei, iar după aproape 2 luni l-am prins la reducere cu 550 lei, și pot spune că s-a meritat.
1 Comentariu