Pe 15 noiembrie am făcut o comandă pentru o husă de iPhone Xs Max, roșie, de pe eMAG. Ultimele 2 produse în stoc, am pus-o în coș și am finalizat comanda.
Până acum toate comenzile făcute pe eMAG prin Genius la easyBox, au plecat în aceeași zi, iar a doua zi erau la easyBox-ul selectat de mine. A trecut 15-16, iar pe 17 dimineața mă apuc să caut un număr de telefon de la E-retail Online Distribution ca să îi sun să văd ce se întâmplă cu comanda mea. Nimic, pauză.
Găsesc un număr de telefon alocat lor ca și vânzător pe marketplace însă este numărul de call center de la eMAG. Am vorbit cu un tip, i-am explicat situația și vroiam un termen de livrare. Din păcate după vreo 5-10 min de așteptat în telefon mi-a spus că nu a reușit să dea de vânzător și i-a trimis un mail.
Între timp am găsit un alt seller, am comandat husa de la el și i-am spus tipului de la eMAG că poate să anuleze comanda la E-retail Online Distribution că nu o mai vreau, aveam nevoie de husă nu de stat la telefoane și făcut ping-pong cu ba mâine, ba poimâine.
Mi-a anulat comanda, mi-a apărut în comenzile mele însă trebuie să aștept 24-48h confirmarea de la seller după ce anulează și el comanda. Am zis bine…
Ieri după-masă primesc notificare de la celalalt seller cu noua husă că a plecat, iar mâine ajunge la easyBox. Între timp primesc mail că și comanda anulată a fost facturată și așteaptă să fie ridicată de curier. Sun în call center, vorbesc cu Lavinia și îi explic, trimite și ea mail către seller să nu mai trimită comanda pentru că ESTE ANULATĂ!
Uite așa, cineva nu își citește mailurile și ajunge să plătească transport degeaba pentru un produs care nu trebuia să plece de la el, mai ales că s-a solicitat anularea comenzii și s-au trimis 2 notificări pe email de eMAG.
Am vorbit din nou cu Lavinia astăzi și i-am spus că nu o să ridic comanda, iar peste câteva zile o să se întoarcă înapoi la seller, care o va storna, îmi va anula și comanda din sistem și până la 14 zile îmi va returna cei 35 lei plătiți.
0 Comentarii