Zilele trecute mi-a scris Mady pe Facebook că are o problemă cu internetul pe mobil deși are un iPhone 13 Pro Max. Pozele nu se încarcă, când stă pe Instagram nu se afișează clipurile sau pozele și paginile de internet abia se deschid.
După discuțiile avute, Mady s-a hotărât să meargă într-un shop Orange să își schimbe SIM-ul vechi de peste 5 ani de zile. I-am spus că e o variantă bună să vadă dacă tot așa face și după înlocuire, dacă nu ar trebui o resetare la setările de rețea sau eventual la toate setările.
A fost la Orange, dar nu a fost nevoie de înlocuire i s-a făcut o resetare a cartelei de către cei din shop cu ajutorul unui laptop, iar acum funcționează fără probleme internetul pe mobil și merge așa cum ar trebui pe 4G, adică instant. Problemele sunt cauzate de tranziția celor de la Telekom în portofoliul Orange și de aici apar erorile de soft/SIM care se rezolvă direct în magazin.
Doamna care a ajutat-o pe Mady a spus că nu e singura și că sunt foarte mulți clienți care au această problemă, iar rezolvarea este una destul de simplă. Dacă aveți probleme cu internetul pe mobil și sunteți pe Telekom ați trecut pe Orange sau urmează și aveți probleme, va trebui să mergeți într-un magazin Orange pentru un mic reset al cartelei și a datelor.
Aveți prieteni care au această problemă? Să le trimiteți linkul către acest articol.
Bine de știut.
O variantă mai rapidă, pentru cei care au telefoane compatibile, e să își genereze un eSIM din My Orange. Așa se rezolvă pe loc și nu mai trebuie să meargă în shop
Am eSIM și merge blană!
Da, este o soluție mai bună față de clasicele cartele SIM.