Oh, dar ce lege pregătește Guvernul României pentru șoferii care au mașini non-euro, Euro 1, Euro 2, Euro 3 și Euro 4. Ministerul Dezvoltării a inițiat un proiect pentru a aduce mai mulți bani la stat, care vizează orașele mari și limitarea circulației în interiorul lor printr-o taxă.

La ce sunt folosite camerele video din orașele mari

Ai o mașină mai veche, poc plătești o taxă de 300 lei. Ai întârziat și nu ai plătit-o? 500 lei penalități pe zi.

Acum înțelegeți de ce au activat camerele de supraveghere video din marile orașe? Poc ai trecut pe roșu, primești acasă bucuria (amendă + poză) și stai 30 zile fără permis. Ah, ai intrat cu mașina în centrul orașului și nu ai plătit taxa de poluare? Încă 300 lei. Legea cu camerele video, radare fixe și camere de bord a intrat în vigoare pe începutul lunii iulie, urmând ca după 120 de zile de la publicarea ei în monitorul oficial să înceapă „să producă bani”.

Orașele care vor impelementa zonele ZNSE (zone cu niveluri scăzute de emisii) sunt: Bacău, Baia Mare, Brașov, Brăila, București, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Pitești, Ploiești şi Timișoara

Fiecare primărie va alege tipurile de zone ZNSE precum și modalitatea de … ați ghicit, taxare sau limitare. La început va fi cu taxare, apoi nu vei mai putea intra în centrul orașului cu mașina ta de 20 ani.

Sursă: economedia.ro


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu