Citind articolul lui nwradu denumit „cum poate un youtuber să falimenteze o companie auto” eram foarte curios să aflu despre cine este vorba. Da, MKBHD a făcut un review la o mașină electrică Fisker Ocean despre care a spus că “This is the Worst Car I’ve Ever Reviewed”.
Defapt tilul lui nwradu ne arată cum se face un clickbait frumos care să atragă cititori deși povestea din interiorul articolului e cu totul alta mergând spre fraze ca:
- Cum era de așteptat, un pic de clickbait face bine la views
- Nu review-ul a generat aceste scăderi pe bursă
- Treburile acestea nu au legătură cu review-ul lui Mkbhd
Din păcate, așa cum spune și titlul în momentul de față articolele care au cel mai mare avânt în căutări pe google și pe social media sunt cele de tip clickbait. În presa din România, pe bloguri sau alte publicații clickbaitul este la putere, iar celor de la Google se pare că le place să ridice aceste tipuri de articole pentru că aduc engagement!
Remember idevice.ro? E în Google News și are contract cu Google pentru promovarea acestor tipuri de articole, pe lângă alte publicații mici sau mari.
Trist, bă!
Te reprofilezi pe clickbait?
In nici un caz. Prefer calitatea in schimbul cantitatii.
Hai că și tu ai recunoscut că ai scris niște chestii pentru SEO deși… era vorba despre cu totul altceva…
E un articol despre „cache” unde ți-am și răspuns că e un test. Nu e clickbait pentru că era vorba de cache + completări de alte tipuri de cache, cache sau cache.
Aici vorbim strict de clickbait, titlu clickbait, articol despre exact opusul.
https://www.isay.ro/google-search-renunta-la-functia-cache-pentru-websiteuri/#comment-54964