Apple a reușit o victorie uimitoare în China în 2023, devenind pentru prima dată în istorie cel mai mare vânzător de smartphone-uri din țară. Acest lucru este impresionant având în vedere provocările cu care s-a confruntat compania în China în ultimii ani, inclusiv concurența acerbă din partea Huawei și a altor companii locale.

Există mai mulți factori care au contribuit la acest succes. În primul rând, Apple a lansat o serie de produse populare în China în 2023, inclusiv iPhone 14 Pro Max, iPad Air și MacBook Air. În al doilea rând, Apple a investit în marketingul și vânzările din China, deschizând noi magazine și parteneriate cu operatorii de telefonie mobilă.

China smartphone market - Apple no 1

Succesul Apple în China este un semn al puterii continue a companiei și a atracției sale pentru consumatorii chinezi. De asemenea, este o dovadă a faptului că Apple este capabilă să depășească provocările și să se adapteze la noile condiții de piață.

Factorii care au contribuit la succesul Apple în China

  • Lansarea de produse populare, cum ar fi iPhone, MacBook sau iPad
  • Investiții în marketing și vânzări
  • Atracția pentru consumatorii chinezi

Implicațiile succesului Apple

  • Apple își consolidează poziția de lider în piața globală a smartphone-urilor
  • Huawei pierde teren în China
  • Apple este capabilă să depășească provocările și să se adapteze la noile condiții de piață

Anul 2023 s-a încheiat perfect pentru Apple care a obținut o nouă supremație, de această dată a depășit Samsung la numărul de telefoane vândute global.

În sfârșit oamenii realizează că produsele de calitate sunt cele care după 5 ani de utilizare încă sunt fiabile și primesc actualizări software, iar la acest capitol Apple este number 1.

Sursă: patentlyapple.com


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu