Râd de 5 minute și nu mă pot opri … 

Da, ați auzit bine, Consiliul Concurenței din România investighează Apple pe motiv de „poziție dominantă” prin restrângerea concurenței pe piața de publicitate. Utilizatorii au de ceva timp opțiunea ATT (App Tracking Transparency) în iOS cu ajutorul căreia pot bloca „reclamele personalizate” ceea ce înseamnă că reclamele sunt generale și nu bazate pe istoricul tău, dorințele tale, ș.a.m.d.

Consiliul Concurenței investighează Apple pentru introducerea ATT.

Autoritatea are suspiciuni că prin introducerea politicii ATT („App Tracking Transparency”), Apple a încurajat utilizatorii să limiteze accesul altor aplicații la profilul publicitar IDFA („Identifier for Advertisers”), ceea ce a condus la o restrângere a concurenței pe piața publicității prin aplicații pe dispozitive mobile iOS, având efecte asupra tuturor actorilor implicați, agențiile de publicitate, dezvoltatorii de aplicații, prestatorii servicii de atribuire sau performanță etc., cât și asupra consumatorilor finali.

 

–Comunicat de presă, Consiliul Concurenței România

Au văzut ei că alții precum Franța, Italia, Germania sau Polonia au început astfel de investigații s-au gândit că ar fi bine să încerce și ei. Chiar sunt tare curios cum se va termina 😀

Sursă: consiliulconcurentei.ro


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu