Google a anunțat o actualizare a brandului Android cu un nou look, nu aș putea spune fresh că e același, doar că de acum vine cu roboțel 3D și un font schimbat.
Toate aceste noutăți vor fi integrate în Android 14, pe site, în magazinul de aplicații Play Store și în toate produsele lor.
În 2019, Google a reactualizat din nou identitatea vizuală folosită în logo-urile Android. Iată că după 4 ani fac același lucru și aduc un nou look, mai actualizat de vremurile în care trăim.
De fiecare dată când revizuim brandingul nostru, evaluăm nu numai nevoile în schimbare, ci și obiectivele viitoare. Știm că oamenii de astăzi doresc mai multă alegere și autonomie, iar noi vrem ca marca noastră să reflecte Android-ul: ceva care să le ofere oamenilor libertatea de a crea pe propriile lor termeni. Ca platformă deschisă, este important ca atât tehnologia noastră, cât și marca noastră să fie o invitație pentru oameni să creeze, să se conecteze și să facă mai mult cu Google pe dispozitivele Android.
Pe 4 octombrie vom vedea exact toate modificările în cadrul evenimentului de lansare a seriei Pixel 8 și Pixel 8 Pro împreună cu sistemul de operare Android 14.
Sursă: blog.google
0 Comentarii