Într-un raport publicat de Apple pe pagina de noutăți ne arată că în 2022 au fost blocate peste două miliarde de tranzacții frauduloase și peste 714.000 de conturi închise.
Din păcate aceste fraude nu se vor termina niciodată pentru că tot timpul se vor găsi niște căi, prima și singura care îmi vine în minte acum este „TRIAL PERIOD”. Bănuiesc că cel puțin o dată ați avut probleme cu o aplicație care te lasă să folosești diverse opțiuni premium timp de 7 zile, uiți să dezactivezi funcția premium activată la instalarea aplicației și te trezești că ți-a luat banii pe următoarele 3, 6, 12 luni. Niciodată nu introduceți cardul bancar și nu vă dați acceptul să testați diverse opțiuni premium, iar dacă o faceți ANULAȚI imediat acel abonament.
Peste 1.7 milioane de aplicații au fost respinse pe motiv de privacy că nu respectă politicile de date ale utilizatorilor impuse de Apple.
Automat aplicațiile care există în App Store și au fost aprobate au în spate un cont de dezvoltator, iar anul trecut Apple a blocat peste 428.000 de conturi pentru fraude, urmând închiderea altor 282 milioane de conturi ale utilizatorilor.
Apple încearcă să mențină magazinul de aplicații App Store cât mai curat și cât mai sigur pentru utilizatori, motiv pentru care voi trebuie să fiți atenți la tot ceea ce instalați, la ce vă abonați și pe ce site-uri plătiți cu cardul. Dacă aveți suspiciunea de fraudă, apelați Apple Support România pentru a investiga și a vă recupera banii.
Sursă: apple.com/newsroom
0 Comentarii