Atunci când folosim un card temporar sau ne expiră cel pe care l-am setat în contul Apple ID trebuia să urmăm mai mulți pași pentru a schimba metoda de plată. Apple va simplifica acest proces urmând ca din vară să putem schimba metoda de plată mult mai rapid.

Din vară vom putea actualiza metoda de plată direct din iOS

Dacă plata pentru abonamentul tău nu se finalizează din cauza unor erori, date sau bani insuficienți vom primi o notificare în iOS în care ni se cere să ne actualizăm informațiile bancare. Apple spune că din vară această modificare va fi implementată direct în StoreKit, iar dezvoltatorii nu trebuie să facă nimic pentru a activa această opțiune.

Soon it will be easier than ever for your customers to resolve payment issues, so they can stay subscribed to your content, services, and premium features. Starting this summer, if an auto-renewable subscription doesn’t renew due to a billing issue, a system-provided sheet appears in your app with a prompt that lets customers update their payment method for their Apple ID. No action is required to adopt this feature. Starting today, you can get familiar with the sheet in Sandbox. You can also test delaying or suppressing it using messages and display in StoreKit. This feature will require a minimum of iOS 16.4 or iPadOS 16.4.

Mai multe detalii în documentul publicat astăzi de către Apple pe pagina dedicată dezvoltatorilor. 


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu