Casele de marcat self service sunt tot mai predominante în România, pentru că sunt mai ușor de folosit dacă ai doar câteva produse. Dacă ai mai multe produse atunci ar trebui să te îndrepți către o casă disponibilă. Auchan a renunțat la personalul de la casele de marcat și a trecut totul către casele self service unde fiecare își scanează produsele și plătește.
Nu în totalitate, dar urmează. În Timișoara, magazinul Auchan din interiorul Iulius Mall și-a redus spațiul odată cu trecerea la casele self service. Au rămas și câteva case de marcat cu personal care după scanare îți dau bonul cu care trebuia să plătești, însă urmează să dispară și aceștia.
De exemplu în magazinul din Calea Aradului sunt multe case cu personal, dar și case self service așa că fiecare alege unde să se pună la coadă. Cei de la Auchan au spus că această modernizare a caselor de marcat este naturală în contextul social actual care este într-o continuă schimbare. Cică acestea sunt nevoile clienților și angajaților.
Cei care au folosit acest sistem au putut observa ca sunt persoane angajate care stau pe lângă case împreună cu cei de la securitate pentru a verifica și a ajuta clienții. Personal, așa cum am spus și mai sus prefer casele self service atunci când am câteva produse, în schimb când cumpăr mai multe produse pentru acasă prefer să le pun pe bandă.
Același tip de case self service au fost implementate de Kaufland și Lidl în multe din magazinele lor, dar nu peste tot.
Azi, mâine va trebui să ne punem singuri marfa pe raft ca să ne-o putem scana la ieșire.
Sursă: auchan.ro
0 Comentarii