După ce Apple a anunțat că vrea să își crească veniturile din reclame și introducerea lor în mai multe aplicații proprii, iată că Microsoft face același lucru cu aplicația lor de email Outlook pentru ambele platforme iOS și Android.

Mai multe reclame în aplicația Microsoft Outlook pe iOS și Android

Recent cei de la Microsoft au semnat un parteneriat cu Netflix pentru introducerea unui abonament mai ieftin, dar plin cu reclame. Din informațiile actuale, conturile pentru copii nu vor avea nici un fel de reclame, însă nu vor avea acces la tot conținutul de filme din portofoliul lor.

Outlook este cea mai populară aplicație de email din suita Microsoft Office, fiind urmată de Excel, Word, Powerpoint și are peste 500 milioane de utilizatori activi. Reclamele vor fi introduse peste tot în aplicație, fie că alegi să cauți un email, trimiți un mail sau răspunzi la o cerere pentru o șendință în calendar.

Aceste tipuri de reclame se adresează în special conturilor gratuite, fiind „forțați” în acest fel să treacă pe o subscripție Microsoft 365. Până în acest moment nu se știe dacă și conturile plătite vor avea același tip de reclame agresive.

Sursă: 9to5mac.com


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu