Vă spuneam în aprilie anul acesta că Apple va oferi anumitor tipuri de aplicații posibilitatea de a utiliza o altă modalitate de plată externă a abonamentului trecând astfel peste sistemul de plăți al Apple inclus în App Store.
După ce vin din concediu am să anulez abonamentul la Netflix, din cauza serialului The Good Doctor pe care l-au scos din listă fără să anunțe, că așa s-au decis ei să nu mai prelungească licența unui serial care se afla în top 5 în România.
Atunci când apăsăm butonul de abonament/subscripție, un mesaj ca cel din poză apare și ne spune că: suntem pe cale să ieșim din aplicație și să deschidem o pagină web, iar tranzacția ce va urma nu se va mai face prin Apple.
Până aici e totul ok, dacă aveai o problemă, suni la suport sau ceri refund folosind sistemele Apple și totul se rezolva rapid. Acum, pentru că Apple nu mai are nici un control asupra modalității de plată, a securității datelor sau a tranzacțiilor efectuate, prin acest mesaj cedează către Netflix toate eventualele probleme sau reclamații ulterioare.
Orice cont creat sau plăți efectuate în afara acestei aplicații vor fi sub incidența dezvoltatorilor aplicației Netflix. Contul tău App Store, metodele de plată sau orice alte opțiuni cum ar fi gestionarea abonamentelor sau a cererilor de refund, nu vor fi disponibile. Apple nu este responsabilă pentru securitatea și confidențialitatea tranzacțiilor efectuate cu acest dezvoltator.
Cei care apasă pe butonul Continue vor fi redirecționați către site-ul Netflix unde vor putea alege abonamentul, își vor putea crea cont sau vor putea plăti folosind un card.
Acum urmează diverse aplicații care să beneficieze de această „opțiune de plată externă” și în loc să te ducă pe site-ul X, te vor duce pe site-ul Y unde îți bagi datele de card și constați că ți-ai luat țeapă.
Sursă: 9to5mac.com
0 Comentarii