În timp ce scriam articolele despre Google Play Store și App Store, am vrut să îmi pun la încărcat iPhone-ul și surpriză, nu se încarcă. Am pus în altă priză, la fel. Iau cablul USB-C lightning și îl conectez la MacBook, începe să încarce.

Pun iPhone-ul pe MagSafe, se încarcă instant, deci e clar. Mă duc în living îl conectez la altă priză și încerc pe iPhone-ul soției, nimic. Mort.

Adaptorul l-am cumpărat în octombrie de pe evomag chiar înainte să dau precomandă la iPhone 13 Pro Max. Fiind prima dată când apelez la garanție, am intrat în contul magazinului și am verificat garanția. Este de 12 luni pentru acest adaptor, iar firma care se ocupă este Service Return.

Pașii pentru a trimite un produs la Service Return

  1. Intrii pe site-ul service-return.com
  2. Completezi o cerere online, brand, produs, factură, magazin
  3. Cererea este înregistrată
  4. Vine curierul și ridică produsul
  5. Se constată defectul/se repară (în funcție de caz)
  6. Primești înapoi produsul reparat sau înlocuit (în funcție de caz)

Produs trimis in service Adaptor Apple 20W

Eu am urmat pașii de pe site, am primit notificare că urmează să vină un curier de la Cargus să îl ridice. Aveam cutia adaptorului (nu am aruncat-o), ulterior l-am pus într-o altă cutie ca să poată lipi AWB-ul pe ea și să îl trimită la cei de la Service Return.

Fisa service Service Return adaptor Apple 20W

Pe site lor se poate verifica starea produsului trimis în service în baza numărului primit prin sms și email. Cererea a fost înregistrată pe 26 mai 2022, iar ieri pe 01 iunie am primit mesaj că se va înlocui produsul acesta neputând fi reparat.

Rămâne să văd când o să ajungă adaptorul cel nou.

 


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu