Politica Apple pentru produsele primite în service este ca opțiunea Find My să fie dezactivată pentru a putea fi reparate. Începând de acum cele marcate ca pierdute sau furate în Find My nu vor mai fi primite în service.

Find My trebuie oprit inainte de trimis in Service

Service-urile autorizate Apple folosesc două tool-uri interne numite MobileGenius și GSX prin care pot verifica starea unui iPhone privind componentele din interior însă acest lucru se poate face doar dacă opțiunea Find My este dezactivată. Am avut câteva interacțiuni cu cei de la VOX pe vremea când erau în Iulius Mall și a trebuit să opresc Find My pe iPhone și MacBook. Nu înțeleg cum ar putea merge cineva cu un iPhone furat la un service și să ceară resetarea lui, la fel cum nu înțeleg „uitarea parolei de pe iPhone”. Parolă pe care o folosești din când în când dacă te loghezi pe iCloud.com sau când faci update de software pentru iOS sau macOS.

Apple va utiliza GSMA Device Registry, un registru global disponibil pentru toate service-urile autorizate cu ajutorul căruia se pot verifica telefoanele marcate ca pierdute sau furate. Astfel, dacă telefonul a fost furat și are bypass sau nu are deloc activat Find My acesta nu va fi primit în service.

Info: Mare grijă la telefoanele blocate din UK luate de la operatori, neplătite și vândute de noi în România. Dacă sunt marcate ca și furate în UK și mergeți în România cu el la service pentru că aveți garanție internațională este posibil să fiți refuzați!

Sursă: 9to5mac.com


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu