Ca să crești trebuie să aduci clienți noi pe lângă cei vechi care sunt în ecosistem. Samsunt înregistrează pierderi de 12% în timp ce Apple câștigă 23% iar Xiaomi 32% ceea ce este enorm.
Dacă ne uităm la statisticile celor de la Canary pentru Q4 din 2020 putem vedea următoarele
- Apple vinde 81.8 milioane de iPhone-uri; +4%
- Samsung vinde 62 milioane de telefoane; -12%
- Xiaomi vinde 43.4 milioane de telefoane; +31%
- BBK Electronics vinde 68.8 milioane de telefoane. +29%
BBK Electronics deține Oppo, Vivo și OnePlus iar cele 68.8 milioane de unități vândute ne arată cât de fragilă este piața de telefoane, motiv pentru care balanța se poate înclina în orice parte.
Samsung a văzut asta pe propia piele mai ales că o mare parte din clienți au migrat spre alte branduri sau chiar către Apple.
În acest moment Xiaomi se îndreaptă către un loc 2 liniștit în 2021 sau 2022. Galaxy S20 sau Galaxy S21 nu au excelat iar vânzările au lăsat de dorit. Nu putem spune același lucru și despre iPhone 12 care pe lângă faptul că în doar 2 săptămâni a fost cel mai vândut smartphone cu 5G a și ajutat Apple să înregistreze vânzări record într-un singur trimestru.
0 Comentarii