A trecut aproape o lună de când a fost lansat noul iPhone 12, iar o serie de utilizatori reclamă faptul că își pierd conexiunea LTE și 5G așa din senin. Alte două probleme semnalate de utilizatori, ecranul verde al lui iPhone 12 și imposibilitatea deblocării iPhone 12 mini.
Există deja un thread pe reddit plin de comentarii în care fiecare își explică problema. S-a încercat o resetare a rețelei, restore de nou însă situația se pare că persistă și rămân fără semnal indiferent că sunt pe LTE sau 5G le afișează No Service.
Această problemă cu pierderea semnalului în zone unde de obicei este semnal bun nu afectează toți utilizatorii de iPhone 12, doar o parte, chiar și la noi în România pe grup sunt colegi care s-au plâns de această problemă. Au încercat să îl reseteze sau chiar să schimbe SIM-ul cu altul compatibil 5G însă problema persistă.
Nu se știe în acest moment dacă vorbim de o problemă hardware sau software însă nu rămâne decât să așteptăm un răspuns din partea Apple referitor la această situație neplăcută.
[…] că pe lângă problemele cu ecranul, imposibilitatea deblocării ecranului lui iPhone 12 mini și pierderea semnalului LTE/5G avem o nouă problemă, iar de data aceasta este hardware. Sunt afectate doar anumite loturi, toate […]
[…] probleme cu conexiunea LTE/5G și no service […]