De vineri, încerc să fac o comandă pe ikea.ro și nu reușesc. Ba că e covid, ba că nu merge sistemul, ba că produsele nu sunt în stoc, ba că cei de la IT acum rezolvă problema și nimic …

sacoșa ikea

Astăzi sun la ei, după ce de dimineață m-am chinuit să refac coșul, am șters cookies & data și nimic. Când introduceam codul postal îmi spunea că produsul Skarsta nu e în stoc.

Verific stocul pe magazinul din Băneasa, corect nu este în stoc. Selectez Pallady, 16 produse in stoc. Pun lista pe magazinul din Pallady, introduc codul poștal aceeași eroare deși produsul este în stoc.

Sun la numărul de contact vorbesc cu un domn și îi explic situația … și nimic. Se știe, colegii de la IT lucrează la problema aceasta, sunt mici erori la sistemul online dar se remediază să încerc mai târziu. Știți, încerc de vineri, pe laptop, MacBook, iPhone și același rezultat …

Sigur, comenzile telefonice nu se mai acceptă, deci când o să reușești să dai comanda dacă mai sunt în stoc poți să te bucuri că ai reușit, iar până atunci îți dorim multă baftă.

Am încercat și prin punctul de colectare din Timișoara, însă eroarea este tot acolo. Nu înțeleg cum un sistem productiv poate să NU funcționeze corect de vineri – sâmbătă – duminică – luni și nimeni să nu facă nimic. Cine știe de când nu le merge …

Între timp, din 16 bucăți în stoc pentru biroul Skarsta au mai rămas 9. Sunt convins că până mâine este stoc epuizat, mai ceva ca la eMAG de Black Friday. 


#update 17.11.2020

Desigur nu mai sunt în stoc. Apar 2 bucăți dar nu mai sunt în stoc. Am să dau un email către IKEA Global să vedem ei ce părere au …


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu