Să zicem că Glovo, Takeaway, Bolt și alte astfel de servicii o duc bine de pe spatele vostru, dar de ce ți-ai cumpăra mâncare online?
Eu nu am înțeles asta, mai ales în contextul în care majoritatea stăm pe scaun, muncim de la birou (nu acum pe pandemie), nu facem mișcare, doar vrem să facem 3 pași până la ușă ca să luăm mâncare de la tipul de la Glovo după ce îți bate la ușă? Chiar așa de puturoși am ajuns?
Am și eu niște întrebări:
- Ți-e greu să gătești?
- Ți-e greu să faci o supă, ciorbă un felul 2?
- Ți-e lene să îți cumperi niște alimente de la magazin?
Sunt tare curios să aflu și motivele voastre pentru care cumpărați mâncare online livrată pe bicicletă.
Eu unul prefer să mă urc în mașină să merg să îmi cumpăr o pizza, o șhaorma, o pleșcăviță sau ce îmi este poftă, nu să stau după biciclist, trotinetist sau mașinist.
Urmărește-mă pe Google News sau activează
tDrept să-ți zic, am făcut și eu comenzi cu Glovo, Bringo, sau servicii de acest gen. Atât în pandemie cât și acum după, dar nu pentru orice tip de mâncare, ci pentru vreo pizza sau ceva care în mod normal ar fi trebuit să mă duc până în centrul orașului, apoi să stau la coadă, etc.. așa, în timp ce mi-am așteptat comanda, am făcut altceva. Totuși acest lucru să zic că se întâmplă de 2 ori pe lună, hai 3, dar nu mai mult. Cât despre mâncare, am o soție destul de obișnuită să facă mâncare, așa că, totuși se prepară mâncare cel puțin odată pe săptămână, pentru 2-3 zile.
Nu mai țin minte cifra exactă, dar sub protecția anonimatului majoritatea curierilor din Statele Unite au recunoscut că mai „ciupesc” din mâncarea clienților înainte de livrare
@catalin-tanase era un gif cu „how it is delivered by … (firma x y z)”. Veneau la ușă mâncau din mâncare, beau suc, sunau la ușă și plecau =))))
@catalin noroc cu soțiile noastre Cătăline că altfel rupeam și noi Glovo și Foodpanda 😀
A mea face chiar acum de mâncare :))