Cam de 3 luni sunt în căutarea unui monitor pentru biroul SKARSTA și în final m-am decis la Dell S2719DC de 27 inch pentru că design, 2K, HDR Ready, InfinityEdge design și USB Type-C (45W).
Am găsit varianta S2719DM pe emag la prețul de 1999 lei, însă doar cu două porturi hdmi fără USB Type-C și am fost pe punctul de al îl cumpăra însă am rămas să caut varianta S2719DC (care acum se găsește și la emag la un preț de 2399 lei).
Am găsit-o la senetic și am zis da. Mi-am făcut cont miercuri, iar joi în jurul amiezii l-am comandat. Am plasat comanda pe site, am plătit-o și gata. Termenul de livrare era 28 octombrie 2019, am zis asta e, aveau 4 bucăți în stoc, acum mai au doar 1.
Comanda am făcut-o în jurul orei 13 înainte să merg la masă, așteptam să fiu sunat de cineva să îmi confirme mai ales că în mail este specificat faptul că se verifică adresa, datele să fie corecte și apoi se dă la facturat/livrat.
După-masa mă sună un număr de bucurești de la sediul lor să îmi spună că s-au alocat banii, dacă datele sunt corecte și să îmi dea o veste bună, termenul de livrare nu o să fie 28 octombrie ci 24, pentru că o să vină mai repede. Suuuper! Procesați comanda, îl aștept.
Vineri nimic, sâmbătă nimic, luni nimic, trimit mail către adresa tipului care se ocupa de comanda mea. Astăzi după 24 ore de la email mă sună în jur de ora 18 să îmi spună că monitorul nu a plecat din Polonia vineri nu știe din ce motiv (cică) și o să îmi ajungă abia pe 31 octombrie pentru că o să plece vinerea viitoare adică poimâine. Pe bune?! De ce nu a plecat vineri în 17?
Și eu ce garanție am că o să plece atunci? Păi nu s-a întâmplat niciodată să nu îl expedieze de 2 ori la rând. Ca apoi să aflu că metoda de livrare aleasă și pentru care am plătit 54 lei este una standard care durează între 5-10 zile până ajunge la destinație.
Dacă vreau să mi-l trimită mâine, putem modifica livrarea din Express Balkans în UPS și îmi ajunge vineri cel târziu luni. Diferența de cost este doar de 45 lei, adică transport 100 lei pentru că vine din mUE.
I-am spus să îl factureze/proceseze să facă ce vrea el și îi plătesc și diferența de 45 lei, dar a zis că nu, politica la ei este ca banii să intre în cont și dupaia se facturează/procesează. Are you fucking kidding me?!
După ce ți-am plătit 2090 lei pe monitor te caci pe tine pentru 45 lei că nu ții plătesc? I-am spus că îi dau extrasul de cont după ce fac plata de pe ING însă tot nu a rămas. Pentru că nu mi l-au expediat vineri i-am spus să plătească ei diferența de transport și să îl trimită mâine. Nu, nu nu nunuuuu nu se poate!
Defapt ei sunt o firmă intermediară să spunem așa, aici doar preiau comenzile, iar cei din Polonia sau pe unde mai au depozite trimit marfa în România direct la client fără să mai treacă pe la ei. Ei nu mai au interacțiune cu clienții până la următoarea comandă sau în caz că se întâmplă ceva și nu ajunge produsul/produsele sună clienții la noi să reclame. În 2019, ăsta a fost răspunsul lui.
Mâine la prima oră fac plata pentru diferența de transport, sunt curios dacă ajunge vineri 25 octombrie. Nici cu UPS nu îmi este rușine după experiența cu cablul de priză de la routerul AmpliFi HD.
#update – pe 23.10 am primit notificarea de plată pentru diferența de transport. Tot nu a plecat produsul de la ei ca să ajungă vineri la mine. Din păcate m-a sunat de la firmă să îmi spună că a făcut o comandă nouă, colegii lui nu vor să anulege comanda veche, că sunt niște încurcături și îmi da banii înapoi.
Sau pot să aștept până vinerea viitoare și îmi ajunge produsul din prima comandă … Trist!
Am acceptat, am primit un tracking pentru produs și văd că este în Bulgaria în depozitul DPD. Am primit sms pe telefon că joi ajunge monitorul la mine.
Rămâne să primesc diferența de bani plătită, să vedem când…
1) Ai stat 3 luni ca sa-ti cumperi un monitor…hm…
2) L-ai gasit cu 400 de lei mai ieftin….nu e bine !
3) Procedura e procedura. Daca nu poate fi incalcata, te caci pe tine !
4) Ai timp sa scrii o pologhie inutila, deci ai timp. Deci freci menta pe net
5) Totul iti pute..UE, UPS, pretul, etc…Ai incercat sa faci sex ?
6)Tu fiind perfect, iti permiti sa dai cu noroi in munca unor oameni pe care ii consideri sclavi, deci trebuie sa te serveasca pe tine.
7) Sa ridice piatra cel care nu greseste niciodata. Robotule !!
Iti raspund mai jos @vasile-roaita
1. Atata timp cat nu aveam nevoie de el, nu ma grabeam sa il cumpar. Imi aleg singur ce produse imi cumpar, daca vroiam orice pocnitoare de monitor ma duceam in altex si imi cumparam primul de pe raft in mai putin de 5 minute.
2. Da, l-am gasit cu 400 lei mai ieftin in conditiile in care pe siteul oficial Dell e 1575 lei (375$). Dell te trimite la distribuitori, iar pe RO toti lucreaza doar B2B.
3. Orice companie are proceduri, acestea sunt facute de oameni ca lucrurile sa functioneze bine insa de la caz la caz pot fi exceptate sau nu.
4. Am timp sa lucrez, am timp sa stau cu familia si am timp sa stau pe net. De frecat menta pe net te las pe tine, eu nu frec menta.
5. Totul pute! Pentru ca nu functioneaza cum ar trebui, deaia.
6. Nu sunt perfect si nu am fost niciodata, am lucrat 10 ani in vanzari, am lucrat direct cu clientii carora le vindeam produse aduse din Germania si Austria. Stiu ce inseamna importuri, termene de livrare sau intarzieri. Indiferent ca sunt eu sau nu, orice comerciant care isi promoveaza produsele si serviciile isi ia in calcul mai multi factori (interni sau externi) si dupa acestia isi stabileste comenzile/livrarile. Cred ca sunt destui pe google care sunt nemultumiti de diversi comercianti, poti sa cauti, ca ai timp.
7. Daca tu lucrezi cu pietre, poti sa le ridici, eu lucrez cu tastaturi.
8. Sunt aproape sigur ca datele tale sunt false si mai tii si cu PSD.
9. Am fost invatat de mic sa fiu corect si sa nu mint!
Hai sa-ti raspund inca odata :
1) Esti de o inteligenta sclipitoare. Te-ai prins ca nu ma cheama Vasile Roaita. Personajul a murit de mult dar pe tine nu te-a interesat sa vezi cine a fost. Deh, istoria se invata greu si se uita repede. Minte putina, pareri multe.
2) Romananismul ce rahat din capul tau pune la indoiala orice procedura dupa sistemul, hai s-o aranjam.
3) Totul pute ! Ai incercat sa faci un dus ? Sau sa intemeiezi o firma ? Sau sa-ti asumi ceva ? Du-te in Germania sau in Canada unde totul e apa de parfum. Dar nu ! Mai bine stai aici si comentezi, un fel de destepul de serviciu.
4) Daca ai fi lucrat in vinzari, stiai cum se face. Unde ai lucrat tu, la aprozar, nu se cer prea multe cunostinte. Si nici responsabilitati. De aia comentezi aiurea.
5) Si ce daca tin cu PSD ? Asta te face pe tine mai putin schizoid ?
6) Eu sa fiu in locul alora, nu ti-as mai vinde nimic. Du-te si cumpara de unde vrei, cu aia 400 de lei in plus. Nu meriti sa munceasca niste oameni pentru tine.
7 ) La cit si cum ai scris despre o problema de rahat pentru un obiect care pina la urma va fi livrat si de care te vei bucura pina la urma, ai merita sa ti se defecteze cind ti-e lumea mai draga, sa te rogi de aia sa-ti faca service-ul.
8) La cum gindesti, sigur tii cu USR. Perfectionist fara cauza si mai ales, fara efect !!
Hai PA ! Nu mai raspunde ca nu mai citesc. Esti prea mic pentru un cititor atit de mare.
P.S.
Fac pariu ca pindesti Black Friday sa prinzi reduceri la hirtie igienica. Si la somnifere. Pentru ratiune !
Si ami fac pariu ca nu o sa apara comentariul asta.
Nu ai inteles nimic, e si normal, cu mentalitatea ta de comunist. Nu te judec, atata poti.