Anul 2019 a adus schimbări importante la ING care a adăugat  Pay făcând utilizarea plăților pentru posesorii de produse Apple mult mai facilă.

Iată ce se schimbă cu data de 15 decembrie 2019:

  • În curând vei putea scoate bani de la ATM-urile ING fără card;
  • Îți vei putea gestiona plățile facturilor ușor și rapid prin serviciul Facturile mele din ING Home’Bank;
  • Vei putea verifica situația comisioanelor plătite de tine în ING Home’Bank;
  • Vor exista unele modificări de comisioane (detaliate mai jos), dar dacă ai salariul la ING și faci cel puțin o plată pe lună, oferta ta devine și mai bună;
  • Vor interveni unele modificări la conditiile serviciilor noastre de plată dictate de cerințele Directivei UE 2015/2366 privind serviciile de plată (PSD 2) valabile în România în perioada următoare.

Pe lângă acestea se vor schimba puțin și comisioanele percepute, atât pentru administrarea de cont, extragerile în euro de la bancomate sau alte tranzacții. Toate în următoarea poză. Cei care au salariul la ING sunt scutiți de multe comisioane.

Comisioane ING

*noile comisioane pot fi verificate si aici.

De când ING a introdus serviciul  Pay pot spune că am renunțat la portofel, card și am făcut plăți doar cu Apple Watch. De multe ori mi s-a întâmplat să am nevoie de cash și să nu pot scoate pentru că nu aveam cardul la mine și mă gândeam oare când vor face cei de la ING ca și BT de exemplu să scoți prin NFC bani fără cardul fizic. Apropii ceasul și gata.

Ei bine, e un pic mai complicat la ING pentru că va trebui să îți generezi un cod în aplicația Home’Bank,  după care să te duci la bancomat și să retragi banii. Codul este valabil doar 15 minute.

Situația comisioanelor ING

  • Începând din noiembrie 2019 îți vom pune la dispoziție documentul „Situatia comisioanelor” prin care te anunțăm care au fost comisioanele pe care le-ai plătit pentru conturile tale de plăți în ultimele 12 luni.
  • Ai la dispoziție aceste informații gratuit, oricând dorești, atât în ING Home’Bank cât și în orice ING Office sau telefonic la *2464.

Dacă faceți plăți online pe site-uri din România sau de afară trebuie să știți că cei de la ING împreună cu cei de la VISA vor înlocui toate datele cu o serie unică de cifre asemănătoare serviciului  Pay conceput de Apple. Astfel, datele voastre vor fi în siguranță oriunde plătiți online și vă sunt salvate datele.

Facturile mele

Acesta va fi un nou serviciu dedicat facturilor tale. Toate la un loc, cu posibilitate de achitate în doar câteva minute folosind aplicația Home’Bank.

  • Prin serviciul Facturile mele o să poți să-ți administrezi mai ușor plata utilităților direct din ING Home’Bank.
  • După ce ai introdus în Home’Bank furnizorii tăi de utilități, primești notificări direct pe telefon de fiecare dată când se emite o factură, când plata a fost efectuată sau când nu s-a reușit efectuarea unei plăți. Tot ce trebuie să faci este să te asiguri că ai activat serviciul Alerte Push din versiunea de mobil a Home’Bank.
  • Poți plăti factura exact când primești notificarea – cu un simplu click sau touch, sau poți activa plata automată.
  • Poți seta o limită, adică o sumă maximă pe care banca o poate debita din contul tău pentru o plată automată. Dacă suma de pe factură e mai mare decât suma setată de tine, plata nu se efectuează și primești o notificare.
  • Mai trebuie să știi că, dacă ai deja mandate de direct debit active, acestea îți vor apărea și în Facturile mele. Iar modificările efectuate în oricare dintre cele două servicii se vor reflecta și în celălalt.

PSD 2 (Payment Services Directive 2)

  • Vei beneficia de o mai mare transparență în ceea ce privește condițiile și costurile serviciilor de plată și drepturile tale, dar și de reguli mai detaliate cu privire la răspundere atunci când vine vorba de plăți incorecte cu întârziere sau chiar neexecutate, inclusiv atunci când inițiezi operațiuni de plată prin intermediul unor terți prestatori de servicii de plată;
  • Pentru toate plățile care se vor efectua pe teritoriul UE și Spațiului Economic European (SEE), indiferent de valută, se va aplica regula de împărțire a comisioanelor între plătitor și beneficiarul plății, fiecare suportând prețul perceput de prestatorul său de servicii de plată;
  • Vei beneficia de termene de executare reduse nu doar pentru operațiunile de plată în lei și EUR efectuate pe teritoriul UE și al SEE, ci și pentru plăți pe teritoriul României în alte valute ale statelelor membre UE;
  • Eventualele tale contestații în legătură cu serviciile de plată pe care le oferim vor fi rezolvate mai repede, în termenul de 15 zile lucrătoare (fără a depăși 35 zile lucrătoare în cazuri de excepție), conform procedurilor prevazute de lege și redate în documentația contractuală.

Devino client ING, este foarte simplu și ușor!


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu