Dacă sunteți utilizatori de servicii RCS & RDS atunci probabil ați observat de săptămâna trecută că site-ul digicare.rcs-rds.ro se redirecționează către digiromania.ro la fel și rcs-rds.ro. Mai ales că în ultimii ani compania RDS și-a crescut portofoliul de clienți pe zona de mobil, era nevoie de o schimbare.

Schimbarea este de interfață, simplă, curată, unde își pot promova produsele și serviciile, iar clienții lor pot avea acces la toate informațiile și serviciile contractate direct din contul lor. Foloseam digicare de prin 2009, unde plăteam facturile online, activam/dezactivam servicii sau trimiteam reclamații atunci când aveam o problemă cu televiziunea prin cablu, internet sau voce.

digicare

Anul trecut Digi Mobil a văzut lumina VoLTE și VoWifi pentru terminalele compatibile cu acestea. Au introdus în oferta lor și iPhone X însă nu suportă nici un serviciu VoLTE sau VoWifi pentru că nu au reușit să respecte cerințele celor de la Apple. Oare, noi utilizatorii de iPhone când vom avea aceste două servicii?

Singura chestie nasoală în acest moment este secțiunea contact, unde după ce te loghezi, dacă vrei să faci o reclamație trebuie să îți completezi datele de contact, email, nume, cod abonat și număr contract. E chiar așa de greu să faceți ca înainte să fie preluate automat cele din cont?

Am făcut 2 reclamații și 1 sugestie, iar ieri am vorbit cu cineva de la RDS și a înregistrat solicitarea de preluare automată de date atunci când ești logat. Când se va implementa nu se știe, cert este că va dura, iar până atunci numărul de contract și abonat îl găsiți pe orice factură fizică, de pe mail sau direct din contul tău.

Vă place noul site?


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu