Compania Altex s-a alăturat celor care vând pe Marketplace-ul eMAG, intrând în platformă cam de 2 săptămâni, testând aproape 64 de produse. Desigur, acest pas nu este făcut peste noapte, sunt luate în calcul toate riscurile unui business corect, iar de aici Altex va avea doar de câștigat.
De ce va avea de câștigat?
Altex este numărul 1 în tot ceea ce înseamnă vânzări offline din magazinele existente în România. Desigur că magazinul online, nu generează nici măcar 15% din vânzările lor, astfel, intrarea în Marketeplace le va aduce o imensă creștere a vânzărilor online. Vorbim de un comision, care se va plăti către eMAG, însă mai bine fără 30% din mii de produse vândute decât 0 din nimic vândut. În acest moment, Altex are 962 de produse listate în oferta eMAG.
Vezi aici oferta Altex România
Vor deveni numărul 1 și pe online în următorii ani, ascultați ce vă spun, iar Flanco deținut de eMAG nu își va mai avea locul și nu va mai fi profitabil, iar giganții României vor fi eMAG, Altex și restul.
De curând Altex și-a reînviat sistemul de afiliere pentru cei care vor să promoveze produsele lor, însă nu se ridică la nivelul profitshare al celor de la eMAG. Cred că mai bine și-ar închide sistemul propriu de afiliere, iar banii să îi investească în PS.
Tu ce crezi, este o mișcare înțeleaptă intrarea în Marketplace?
[…] un jucător important pe piața electrocasnicelor și electronicelor a intrat și el în Marketplace-ul eMAG pentru ași crește vânzările. Nu văd rostul unui alt marketplace […]