Dezvoltatorii de aplicații au de acum posibilitatea de a introduce în aplicații cu abonamente diverse tipuri de accese pentru utilizatori. Ca să vă faceți o idee, putem lua ca și exemplu Netflix, plătești un abonament pe lună, 3 luni, 6 luni sau 1 an.

Cu cât perioada este mai mare cu atât reducerea este mai semnficativă. Dacă știi că ești fan filme, seriale atunci merită să îți cumperi pe o perioadă mare, dacă nu, varianta cea mai simplă cred că este soluția pentru tine.

aplicații cu abonamenteApple a încercat să unifice toate sistemele într-un singur eco-sistem, adică ceea ce faci pe iOS, să fie posibil și pe macOS sau tvOS. Desigur, cu Apple Watch prin watchOS se pot face destul de multe lucruri care să interacționeze cu toate produsele Apple.

Tipuri de abonamente

Pay as you go. New subscribers pay an introductory price each billing period for a specific duration — for example, $1.99 per month for 3 months for a subscription with a standard price of $9.99 per month. This type may be useful if you want to attract price-sensitive users with a recurring discount without having to offer that price for the lifetime of the subscription.

Pay up front. New subscribers pay a one-time introductory price for a specific duration — for example, $9.99 for 6 months for a subscription with a standard price of $39.99 per year. This type may be useful if you want to offer an extended introductory experience that gives users time to enjoy the subscription before the next renewal.

Free trial. New subscribers access your subscription for free for a specific duration. Their subscription begins immediately but they won’t be billed until the free trial period is over. This type may be useful if you want to give users the ability to try out your subscription with the option to cancel before billing occurs.

Dezvoltatorii pot menține același preț pentru utilizatorii care s-au abonat folosind o anumită sumă, însă pentru cei noi, pot crește valoarea abonamentului, în acest fel, pot fi fidelizați utilizatorii fideli.

În cazul în care prețul urmează să crească dezvoltatorii trebuie să anunțe utilizatorii, atât prin email cât și printr-o notificare, în care aceștia să își dea acordul asupra noului tarif, în caz contrar, contul va mai funcționa pana la data plătită.

În aceste abonamente pot fi incluse mai multe aplicații, targetând astfel mai multe categorii de clienți.

Pentru fiecare serviciu/abonament plătit se va emite o chitanță astfel încât fiecare utilizator poate să țină o evidență asupra costurilor.

Care sunt costurile plătit de utilizatori în 2015-2016-2017

Conform informațiilor scrise de Apple, costurile plătite de utilizatorii care au ales aceste tipuri de abonamente sau opțiuni în aplicațiile pe care le folosesc sunt următoarele:

  • în 2015 s-a plătit 1.99$
  • în 2016 s-a plătit 2.99$
  • în 2017 s-a plătit 3.99$

De aici putem trage o concluzie, referitoare la nevoile pieței din acest moment. Pentru un conținut de calitate, utilizatorii plătesc sume de bani. Mici, mari în funcție de bugetul fiecăruia.


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu