Rămas fără internet, am apelat cu încredere la relații clienți pentru fibră. Mă gândeam între timp ce bine ar fi fost un stick 4G Digi cu care să mă conectez pe MacBook și să uit că nu am net în router, dar după cum știți visele nu durează mult, ci te trezești atunci când nu trebuie.
Am făcut sesizare, s-a înregistrat, însă ceea ce mi-a plăcut la tipa de astăzi, față de cele anterioare când rămâneam fără net și care mă puneanu să fac toți pașii cu Start>Control Panel>Network … și le spuneam că am MacBook se opreau … noi nu oferim suport pentru produse Apple. Știu, hai să trecem mai departe și să îmi rezolvați problema, care este la voi în switch nu la mine în casă! Iată că tipa, m-a întrebat scurt ai becul de WAN aprins? Răspunsul a venit la fel de simplu, nu 🙂
Ok, atunci e o problemă, completez sesizare, câteva momente. Done, mi-a spus că o să întervină a doua zi (respectiv vineri între 16-18) pentru că joia dupa ora 19.00 numai lucrează nimeni. Bun, zis și făcut.
Atunci mi-am amintit că am făcut o reclamație acum 3-4 luni la abonamentele de voce, unde în interiorul apartamentului nu am semnal, decât 1 linie, se pierde, nu se înțelege, robotizat, etc și mi s-a promis un repertoar pe scară în maxim 4 săptămâni. Ei bine, după 4 luni mi-am luat dinții în inimă și am sunat la *777. I-am spus pe scurt povestea și mi-a răspuns da, s-a rezolvat aici apare sesizarea închisă.
În timp ce o întrebam dacă i se pare corect să închidă o reclamație și nimeni să nu facă nimic după 4 luni de zile, mi-am dat seama că nu e ca și colega ei de la internetul fix, adică e habarnistă, e doar o cască.
Am rugat-o să îmi spună de ce nu pot utiliza stickul 3G de la ei? Sunt în casă, mă conectez dar am 1 linie. Să facă o sesizare. Ah, știi eu am 3G și vreau și eu un sim nou cu stick 4G Digi ca să mă dau bine pe net, pot?
Desigur, costă 25 lei abonamentul 4G și 5 lei stickul pe lună!
Dvs. aveți oferta veche cu 3G, deci nu plătiți nimic. Așa o să și rămân.
0 Comentarii