Acum de dimineață, m-am dus ca prostul la sediul FAN Curier ca să îmi ridic comanda de la epiesa.ro. De acum nu mai cumpăr de la ei și am să vă explic de ce. Atunci când promiți un lucru ținete de promisiune! E foarte important în ziua de astăzi, foarte important!
Am făcut joi dimineața comanda pentru arcuri, braț suspensie jos – sus, amortizoare, spray și șaibe. M-a sunat în jurul orei 12:50 și am discutat despre comandă. Pentru că mi s-a rupt arcul spate stânga acum când am venit din Maramureș, am constatat că a pușcat și amortizorul dreapta spate și restul brațelor au bucșele mâncate deci trebuie schimbate.
Îi explic foarte clar că am nevoie urgentă de ele să plece joi și să ajungă vineri. Mi-a dat un termen de miercurea viitoare …
Ca să fie ok și să le primesc cu livrare sâmbătă (mai bine zis ridicare personală din depozitul FAN) am ales alte variante de brațe care erau pe stoc, dar costau 78 lei, arcurile nu erau pe stoc și am ales altele cu 170 lei și uite așa s-a schimbat factura mea.
Mă asigură că vineri pleacă, iar sâmbătă mă pot duce după ele. Pentru că stau lângă depozitul FAN, la 8.45 ajung la vechiul depozit, unde supriză acum e Marathon. Caut pe net găsesc locația și mă prezint la fata de la recepție. Nu am awb, nu am dat despre comandă doar un mail sec după ce faci comanda pe site. Îi spun toate variantele, numele, telefon, adresă, nimic. Nu apare nimic de la EURO PARTS DISTRIBUTION pe numele meu!
Deschid epiesa.ro secțiunea contact, număr de telefon … NU EXISTĂ?! Sun pe mobilul de pe care am fost sunat și îmi răspunde aceeași persoană de joi. Comanda nu a plecat pentru că nu au venit șaibele. O să plece luni să ajungă marți.
Ne-am certat puțin, i-am explicat că trebuia să mă anunțe că îmi băgam picioarele și dădeam 1000 lei la alții care vor să facă bani. Am renunțat la cele două șaibe și l-am rugat să mi le aducă luni curierul. Dacă nu ajunge, le refuz și la revedere nu mai cumpăr.
Atunci când promiți un lucru, ține-te de promisiune, iar dacă nu poți, SUNĂ ȘI SPUNE!!! Chiar dacă sunt mai ieftini cu 2-3-5 lei decât restul, aceasta a fost ultima comandă la ei.
[…] M-am dus astăzi la depozitul fan curier timișoara să îmi ridic coletul care trebuia trimis de epiesă.ro și surpriză de proporții sau cancan aș putea spune. În locul depozitului fan curier s-a ridicat depozitul Marathon, o firmă de distribuție alimente și etc. […]
Graba strica treaba prietene. Pe viitor ai rabdare sau comanda-ti piesele din timp. Si ai grija ca te cam bate gramatica limbii romane. Am zi doar, n-am dat cu paru’. Cat despre faptul ca stai langa depozitul FAN, dar nu mai e FAN acolo, ce sa zic?:))
Ce bun esti la sfaturi si critici….se pare ca totul la tine se intampla programat…cred ca si dragostea…:)) “zic si eu,nu dau cu parul” ,in viata ta n ai avut “urgente”….mai,mai!Ai fi bun de cosilier prezidential…ce sa zic,depune ti CV ul,cine stie…🤣
Mulțumesc de feedback @mihai Faptul că îți spune că le are pe stoc și ți le trimite, iar apoi nu o mai face, e vina mea așa-i? Adică trebuia să îmi comand piesele înainte să plec cu mașina știind că o să mi se rupă arcul … despre ce vorbim?
Eu știu că atunci când promiți ceva, te ții de cuvânt, dacă nu mai bine taci, mai ales că i-am spus că sunt urgente.
Daca promisiunea tine de mai multi factori, atunci trebuie sa iti iei o marja. Nu mai vorbesc de curieri care livreaza marfa cand vor ei. Eu am comandat de la ei, mai tine si de noroc. Si eu m-am dus de doua ori dupa piese, ca nu erau ajunse toate, dar am inteles situatia, trebuie sa mai avem si noi o urma de omenie, ca noi clientii prea credem ca ni se cuvine tot. Asta e, se mai intampla. Daca stam sa ne incarcam cu toate situatiile vietii cotidiene, murim inainte de termen.
Sunt perfect de acord cu tine. Dar, aveam arcul rupt, nu mai putea umbla cu masina, știind situația curierilor care livrează după X zile, tocmai pentru că stau lângă fan am preferat să mă duc eu după ele. Pe mine ma deranjat foarte tare, că mi-a spus ceva și nu s-a ținut de cuvânt. Lucrez în vânzări de 8 ani de zile, în fiecare zi trimit zeci de comenzi cu produse, însă dacă îi spun ceva clientului așa îi. Dacă știu că produsul nu îmi ajunge astăzi, SUN CLIENTUL, ceea ce tipul nu a făcut pentru o câcată de gumă de 15 lei.
Din pacate asa suntem noi romanii, daca nu merge masina si nu avem smartphone, viata nu mai are nici un sens.
Si ti-am mai spus si mai sus, depinde nitel si de noroc. Cat despre timp piedut, nu ni-l poate da nimeni inapoi.
@mihai nu putem castiga tot timpul mai trebuie sa si pierdem. Din pacate timpul ni-l petrecem muncind pentru visul altora.
Am achizitionat de curand o piesa de pe epiesa.ro. In ambalaj piesa era rupta. Va recomand sa nu cumparati de la ei.E un site de mizerie .Ambaleaza piese defecte si nu te despagubesc !
Salut! Sună la numărul de pe site de la contact și fă retur pe acea piesă. Sunt obligați de lege să o schimbe în termen de 14 zile. Ai opțiunea de a solicita o altă piesă după ce ajunge asta la ei, sau poți alege să îți transfere banii într-un cont.
Citesc si ma crucesc! Asa e romanul, nu-si cunoaste drepturile cu toate ca sunt explicate detaliat la termenii si conditiile oricarui site online. Dar e greu sa citim! Si e greu sa sunam pentru remediere, ne apucam sa scriem, despre unii, despre altii. Am mai citit deunazi la o campanie Collective(aia de vand haine de firma) de pe Facebook, erau unii suparati ca sunt preturile mari. Vulpea care nu ajunge la struguri zice ca-s acrii. Pai nici eu nu mi-am luat Lamborghini ca am vazut ca nu se prea vand.(v-ati prins?). A, era sa uit, mai are romanul un text “Daca eram in Germania…”. Nu ne primeste nimeni in Germania, chill.
@laur în termeni și condiții scrie că trebuie să îți minți clientul?!
Ce societate cu renume, fie ca vorbim de Emag, Altex, etc. risca sa trimita un produs deteriorat unui client cand legile sunt foarte aspre? Aici e vorba probabil de manipulare gresita de la curier, care stim ce fac cu coletele in ultima vreme caci toti suntem clienti. Daca Mihai de mai sus lua legatura cu vanzatorul eu refuz sa cred ca nu se rezolva. Se rezolva sigur, insa a preferat sa arunce cu noroi inainte sa isi ceara dreptul. Si asta este o caracteristica specifica noua, romanilor. Intai injuram si ulterior realizam ca prin comunicare puteam remedia situatia.
Adresa de email cu care ai comentat, nu este validă Laur.
Referitor la Mihai, există probabilitatea ca produsele să aibă defecte din fabrică sau de ambalare, deasta există lege de retur în maxim 14 zile. I-am recomandat unui tip tot din Timișoara să cumpere un senzor, terminația a fost greșită iar când l-a primit și am văzut l-a returnat și a primit cel corect. Se rezolvă doar să ceri. Că Mihai a ales să se plângă pe net fără să îl schimbe/returneze, e strict problema lui.
Am comandat si eu pe epiesa,pe scurt ,NU RECOMAND.
Ce ai pățit?
Salutare. Azi am patit si eu o chestie foarte tare cu cei de la epiesa. Am comandat la ai un chit de ambreiaj de fiat si surpriza nu se potriveste. Ei sustinand sus si tare ca au cautat dupa seria de sasiu. Chitul l am ridicat din sediul lor din Timisoara. Ii sun urmatoarea zi sa le spun ca nu se potriveste , binenteles nu raspund. Am tot sunat cred ca de vreo 20 de ori si intr un final raspunde raspunde acelasi baiat cu care vorbisem si cand am fost la magazin sa ridic comanda. Ii zic eu ca nu se potriveste si el ok va aducem Luk dar dureaza , maine vine. Eu zic ok asta e mai stau o zi cu masina bucati . Ma aduc a 2 a zi sa ridic Luk ul si surpriza identic cu cel anterior. Ca lor asta le da programul. Si eu le si in cazul asta ce fac si ei sa merg la alt magazin. Pai fratilor daca vindeti piese ar trebui sa va dati seama ca din program ca masina mea are volanta cu masa simpla si voi imi aduceati ambreiaje pt masa dubla, dar habar n aveau. Binenteles alt magazin mi a gasit imediat exact ce imi trebuia mie tot dupa seria de sasiu dupa care cautasera si cei de la epiesa. Deci concluzie apelati la specialisti nu la ….Drumuri bune!
Pentru Laur. Dacă ai mașina pe elevatorul vecinului (prietenului) demontată, vineri seara că tu aștepți piesele, sâmbătă dimineața de la epiesa (că ai stabilit cu ei sa ți le trimită sâmbătă, că d-aia ai demontat vineri seara) iar ție îți sosesc piesele marți, ce faci? Așa că-i ți elevatorul(rampa) ocupată până atunci. Cam cum te simți?
@vioxxl pe viitor ori cumperi de la magazinul local care are piese pe stoc, ori te inhami cu rabdare. E o prostie sa demontezi masina, sa constati defectul, sa o lasi demontata pe rampa si sa iti comanzi piese online. Si apoi sa fie si repede si ieftin… Doamne iarta-ma. E mai simplu cu un magar, cu o mana de paie si o caldare de apa merge o zi intreaga…
@vioxxl @cristi atunci când deja ai mașina pe elevator, prietenul tău are mai multe softuri de la furnizori de piese, poate să îți dea un preț bun, iar în aceeași zi sau cel târziu a doua primești piesele corecte și ți-ai făcut mașina.
Am cumparat un kit complet de ambreiaj , e montat in service autorizat RAR , dupa 1 luna a incput sa bata volanta am sunat la ei si nimic 3 zile robotul , sa vedem ce o sa iasa .
@marin-nicolae nu vad in ce masura te-ar putea ajuta cei de la epiesa, defectul ar putea fi provenit din cauza montarii eronate a produselor. Garantia ar trebui sa fie oferita de acel service, dar cum la noi toti se spala pe maini … Piesele sunt trimise de ei pe baza talonului in functie se masina si motor.
Incearca luni sau joi, si ei sunt oameni si s-ar putea sa nu lucreze.
Am comandat si eu la epiesa.
Este prima si ultima comanda la ei!
Am comandat kit distribuite Renault OEM si am primit curea Gates si role noname! I-am sunat si mi-au spus ca asa e trimisa de Renault. Le-am explicat ca piesele Renault OEM au sigla si brand-ul OEM chiar daca sunt produse de INA, CONTI, GATES, etc.
In continuare mi-au spus sa iau legatura cu cei de la Renault sa ii intreb pentru ca ei nu ambaleaza piesele!
Hal de servicii si hal de atitudine si specialisti.
Cu siguranta nu voi mai comanda de pe epiesa!
Numai bine.
@ionut asta cu suna la Renault mi se pare aiurea …
Comand si eu la ei de 5 ani de zile .Nu am comentat niciodata cu toate ca odata am primit in cutie alt brand decat am comandat si cand am sunat au zis ca rezolva si nu am mai fost sunat inapoi , am lasato asa pentru ca erau tot un brand ok si se potriveau pe masina . De curand comand de la ei mai multe printre care si un suport pentru frana de mana SET care includea 2 piese nu 1 pentru ca era set , prima oara cand am sunat si am semnalat lipsa din cutie mi au spus ca am comandat doar 1 piesa le explic ca scrie SET pana si in descrierea produsului si pe poza prdusului scrie X2 , in final ii conving cu faptul ca trebuia sa fie 2 piese nu una si mi se zice ca se face ANCHETA si ma anunta ce si cum , a 2a zi ma suna si iar ma ia la intrebari ce s a intamplat cu cutia si daca sunt sigur ca am primito asa ca pe camerele lor apare intreaga cand a plecat . Ma enervez le zic ca da asa a ajuns cutia de la ei (a patra oara) si ei imi zic ca o sa mai dureze ANCHETA si ma anunta :)). Ei sunt si mist e mici Sherlock . Cand le am cerut si eu filmarile alea de la ancheta asta nu mi s a mai dat niciun raspuns.
Epiesa. ro. Nu sunt deloc serioși. La cumpărare îți zic ca poți returna produsul în 14 zile, dar de fapt nu vor sa accepte returul produsului. Astăzi am vrut sa returnez o piesa de 1000 lei în cutie, intacta dar ei au preferat sa cheme o firma de paza ca să ma scoată din magazin, în loc sa returneze banii. Halal de asa comerciant!
Perfect. Fa reclamatie online la protectia consumatorului.
Am comandat dar nu mi sau trimis tot ce am comandat. Nu mi sa dat nici o foaie să văd și eu ce am plătit. Să vă fie rușine. Când am comandat la București nu am avut probleme..
Liviu, daca ai facut comanda online sau telefonic trebuie sa primesti in colet factura cu produsele din colet. Daca sunt produse lipsa, suna si vorbeste cu ei.
AM FACUT COMANDA 2 AMORTIZOARE SACHS CU FLANSE . LA SERV.AUTO AM CONSTATAT CA AMBELE ERAU PE DREAPTA.AM SUNAT LA NR CARE AM FACUT COMANDA, FARA REZOLVARE. AM COMANDAT UN ALT AMORTIZOR IN ALTA PARTE, A DURAT 5H PANA A VENIT.
Am facut o comanda,a venit altceva.Au venit au luat pachetul si au spus ca imi livreaza ce am comandat.Dupa 3 zile am sunat eu si au spus ca trebuie sa mai astept pentru ca nu mai au pe stoc.Acum astept banii in cont.Nu inteleg de ce incasezi bani pe un produs pe care nu il ai.
Din păcate stocurile sunt volatile. Important este să reușești și să primești comanda.
Atentie ! Nu trimit toate piesele din comanda , daca ai ghinionul sa nu verifici ce ai primit si apuci sa platesti ai munca de lamurire cu ei sa recuperi produsele care nu au ajuns din vina lor sau a curierului ! Deci evitati e.piesa.ro
Factura ar trebui să conțină piesele din colet. Dacă nu au fost trimise toate, faci reclamație.
Nu ezita sa vanda piese defecte sau false. Peste tot un rezistor de la ERA costa 600 de lei, doar la epiesa era 390 de lei. Eu ca fraierul am picat in plasa din cauza pretului. Mi-au trimis piesa intr-o cutie a unui produs vandut acum 3 ani, atat de deteriorata era cutia. Canci certificat de conformitate, canci garantie.
Fiind o piesa care se monteaza usor, nu avea niciun rost sa ma duc la vreun service. EI bine, am montat-o, dar surpriza, nu era functionala. Ii contactez sa imi dea banii inapoi, neeeh nu se poate, trebuia sa o montati la un service autorizat.
epiesa tepari epiesa tepari tepari epiesa epiesa tepari. Ca sa le dea bine pe google.