Pe twitter se tot cerea introducerea opțiunii de autentificare cu amprentă în aplicația ING Homebank folosind, însă fără succes. Odată cu update-ul de ieri, iată că avem această opțiune implementată în aplicație, însă ca ea să fie activă trebuie să urmezi niște pași.
Adică te loghezi, bagi codul primit prin sms, te duci la setări, acces rapid unde ai setat o parolă sigură iar dispozitivele cu care te-ai logat până acum ar trebui să apară în secțiunea “dispozitive înregistrate”.
Autentificare cu amprentă în câțiva pași
La mine nu apar sub nici o formă. Cei din suportul @ing_ro au spus că aplicația trebuie să fie rulată pe dispozitiv cel puțin o săptămână, timp în care nu modificăm parola ar trebui să apară un mesaj care să te întrebe “Vrei să îl înregistrezi? Sigur e al tău?” Ei bine tot anul trecut am folosit aplicația Homebank dar nu am primit nici un fel de mesaj legat de înregistrare.
Din octombrie am și telefonul Deliei, instalată, folosită, nici un mesaj. Am încercat să șterg aplicația, să o pun din nou să mă loghez cu parola rapidă setată acum câteva luni, nimic. Trimis reply @ing_ro, nimic!
Selectați 4K, se vede bine 🙂
Știu, voi ați instalat-o, ați selectat activare amprentă, ați urmat pașii și funcționează. La mine nu vrea, pe ambele terminale iPhone.
update
Acum am înțeles de ce! La fel e și cu profitshare, ai aplicație complexă pe Android, dar pe iOS ai o aplicație mediocră spre 0. Așa e, nu îți permiți un developer pe iOS, Apple, Macbook, câcaturi scumpe.
LE 17.06.2017: am rezolvat până la urmă și funcționează autentificare cu amprentă și pe telefonul meu. S-a rezolvat de la sine, nu a trebuit să fac nimic. La început nu mi-a recunoscut telefonul ca fiind cu amprentă, iar astăzi de dimineață am activat-o fără nici o problemă. Deci utilizați aplicația, iar dacă după o perioadă de 7 zile nu merge, apelați la suport relații clienți.
[…] 29 ianuarie am semnalat o problemă de ordin tehnic către contul de twitter, că autentificarea cu amprentă în aplicația de iOS nu […]
Nu merge nici pe Lenovo A7010 si are senzor de amprenta !!!
@olteanu-madalin acest serviciu nu este pentru toată lumea :)))
mie mi-a disparut casuta in care puteam bifa daca doresc inregistrarea dispozitivului dupa ce am returnat digipassul pe care nu-l mai foloseam de ceva timp. asta s-a intamplat acum cateva luni. am sunat la ei, mi-au zis acelasi lucru, sa astept ca o sa apara ea
@andrei-paul-burlacu sună la ei și roagă-i să verifice. Probabil o să îți reseteze căsuța, iar după câteva zile o să îți apară. Mi-a apărut și mie, am înregistrat iPhone 5s al soției, dar pe al meu nu îl vede îmi spune că nu am amprentă. O să revin cu un articol 🙂
[…] La început, după ce au introdus opțiunea de logare folosind amprenta de pe iPhone, au fost mici probleme de utilizare, care s-au rezolvat între […]
Nici mie nu mi-a mers din prima (Samsung A5). Din ce am citit si apoi facut: deschis browser-ul Chrome, sters/purged toate datele stocate de site-uri si cookie-uri – in felul acesta mobilul va fi re-evaluat ca trusted device. Apoi, la relansarea app ING a mers
🙂
Multumesc articolului, ideea mi-a venit de la un snapshot de mai sus, i.e. raspunsul ING-ului (criptic, e drept)