Ați auzit de Huawei P8 lite nu? Da, sunt ăia cu stick-urile mobile de la RDS (joke, laugh). Bună asta, însă în ultimii ani Huawei s-a promovat, dar mai ales a arătat că este un competitor serios pentru Samsung și apoi pentru Apple, în ceea ce privește piața de smartphone-uri din toată lumea.

An de an au crescut cu cel puțin 25%, ducând brandul Huawei către top 3, unde dacă nu mă înșel, sunt foarte aproape de Samsung și nu cred că va dura mult până când vom asista la o bătălie Apple vs Huawei.

De Samsung m-am plictisit, ați văzut și voi ultima apariție cum și-a luat-o în teste de la un telefon vechi de 1 an de zile, mai exact de la un iPhone 6s. Rușinos.

Să revenim la ceea ce contează adică Huawei. Au investit mult în tehnologie, au construit telefoane care se pot plia pe orice necesitate, dar cel mai mult și mai important aspect, au investit în emoție! Samsung a investit doar în plastic. Da, Huawei se află pe drumul cel bun, și o pot spune că la anul, va fi numărul 2.

“Suntem bucuroși să împărtășim informații legate de strategia noastră, care a dus la o creștere incredibilă a Huawei, atât în ceea ce privește vânzările, cât și în ceea ce privește recunoașterea brandului. Poziția noastră, cea de al treilea brand la nivel global, ne obligă să vorbim despre planurile noastre și să ne împărtășim experiențele care ne-au adus acolo unde suntem, printre pionierii pieței de dispozitive mobile,” a declarat Wang Yanmin, Președintele CEE&Nordic Region, Huawei Consumer Business Group.

În momentul de față, cel mai popular telefon în Polonia este Huawei P8 Lite.


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu