Astazi va prezint noua platforma E.ON Myline locul unde vă puteți administra, verifica si plati facturile la curent sau gaze. Nu trebuie decat sa va creati un cont pe site-ul E.ON. Aveti nevoie de codul de abonat si locul de consum, date existente pe orice factura E.ON Gaz primita pana in acest moment.
Astfel acum cateva zile, cei de la E.ON MyLine au oprit accesul la site, pentru a putea reface interfata si de a imbunatati serviciul online oferit clientilor (care cu siguranta) au crescut ca numar foarte mult in ultima vreme si probabil configuratia actuala numai facea fata.
Interfata este diferita, inca nu pot sa imi dau seama ce si cum dar dupa ce il voi butona cu siguranta, ma voi descurca, dar momentan serverele lor au ceva probleme si se incarca foarte greu, ceea ce inseamna ca orice click dureaza cateva minute. Conturile vechi vor fi sterse automat si vor fi migrate contractele si punctele de consum pe noul cont care va fi in forma unei adrese de email.
Puteti vizualiza facturile, puteti indica indexul aferent lunii, puteti plati factura online, insa pana sa puteti face toate astea, asteptam ca cei de la E.ON sa puna cap-la-cap toate lucrurile si portalul sa mearga asa cum ar trebui.
Momentan ma enerveaza faptul ca daca vrei sa vezi factura pentru locul X de consum, trebuie sa selectezi Persoana Fizica – Abonat – Punct de consum si abia apoi poti sa vezi. Ce “viata” mea de prostie e asta? Cine v-a facut noul site bre? Sigur era ungur.
Mizerie! Am sa revin cu alte informatii cand o sa imi treaca nervii si o sa le mearga si lor site-ul normal.
Update: Serverul si-a revenit acum merge aproape instant la fiecare click. Da, asa este dupa cum va spuneam, trebuie sa selectati abonatul si punctul de consum pentru care doriti informatii, factura, plata, citire. Depinde cate coduri de abonat aveti activate, atatea o sa va apara.
Pentru a va putea loga in sistem trebuie sa utilizati adresa de email mentionata si parola aleasa de dumneavoastra.
Pentru a descarca ghidul utilizarii contului E.ON dati click aici.
Descarca aplicatia pentru iOS.
Buna, in urma update-ului eon, nu pot sa il folosesc, pt ca nu mai imi folosesc adresa de mail veche pe care am inregistrat-o prima data, si nu mai pot intra pe ea. Oare cum as putea sa imi schimb vechea adresa cu cea noua pt a putea folosi contul pe eon?
Buna Melania.
In principiu daca intrii pe site si te loghezi cu vechiul user o sa iti apara un pop-up in care iti spune sa introduci noile tale date pentru a putea face migrarea. Acolo ai posibilitatea sa iti alegi nume, prenume, adresa de email, telefon dupa care incepe procesul de migrare, adica noul tau user va fi asocial unei adrese de email, email pe care il setezi tu acolo.
Intradevar in meniul din cont, numai ai posibilitatea sa iti schimbi adresa de email, doar parola si numele.
Daca nu reusesti nici asa mai ai doua variante:
1. Suni la EON (0265 200 366) si o rogi pe tanti sa iti faca modificarea
2. Suni tot la EON si o rogi sa iti stearga contul si te inregistrezi din nou cu contractele si punctele de consum.
Multumesc!
Nu ai pentru ce.
Ai reusit sa faci migrarea? Ai accesat contul?
Dupa ce reusesti sa imi scrii te rog ce ai facut ca e bine de stiut 🙂
O zi faina.
Anisoara Gazi · C.N. Gheorghe Vranceanu
spun ei ca trebuie sa-ti vina un e-mail in care este scris un cod de activare,pe care trebuie sa-l trimiti pt. ati putea transmite consumul,oricum eu astept de pe data de 1-ian sa vina e-mailul ,dar e zapada afara si nu poate ajunge….of viata mea…
@Anisoara intradevar trebuie sa primesti un email de confirmare cum ca ai trecut la noua platforma cu un cod de activare pe care trebuie sa il introduci manual sau sa dai click pe un link automat. In ultima poza atasata in galeria de poze gasesti emailul pe care eu l-am primit in data de 13.12.2012
schimbati browserul si……surpriza……..cred
Eu folosesc Google Chrome, iar inainte foloseam Mozila Firefox.
La mine functioneaza.
Buna, am sters contul eon, l am creat iar si mi zice ca acel cod de client este folosit de alt utilizator cum procedez sa ma pot inregistra iar? Multumesc.
Nu merge !!!
Ai primit mailul de activare?
Ai facut migrarea la noul portal?
Daca da, inregistrarea pe site se face cu adresa de email mentionata si parola aleasa!
in loc de nume trebe sa iti pui emailu….. nabi nu au zis asta nici unde la conectare
Este mentionat undeva, din cate imi amintesc eu, dar oricum eu am scris mai sus ca trebuie folosita adresa de mail de la inregistrare pentru logare.
Acum stii 🙂
cum imi fac cont? nu am primit factura in posta si vreau sa stiu cat am de platit
Foarte simplu. Intrii aici si urmezii pasii. Ai nevoie de o factura pentru a putea lua codul de abonat si de consum. Iar apoi la sectiunea facturi poti vizualiza ultimele tale facuri in format .pdf iar daca ai un card poti face si plata online.
Spor 🙂
voiam sa intreb,daca imi fac cont,sa primesc factura pe mail,o primesc si prin posta?
a doua intrebare
as putea sa primesc pe acelasi cont mai multe facturi,gen,vecini care nu au internet
care vor
multumesc
Salut Ionut. Eu am 2 conturi active, pentru 2 locații. Dacă alegi factura electronică vei primi doar un email când se va emite. Câte puncte de consum adaugi pentru fiecare o să primești factură pe aceeași adresă de email. Deci, da poți face și pentru vecini.
dc nu primesc email de confirmare?
@ionela ai încercat să verifici dacă nu ți-a intrat în spam/nedorită?
da am incercat da nu este acolo iar acu vreau sa sterg contul dar nu vad cum ar fi posibil asta
E posibil să primesc factura prin poștă dacă am
activat eon my line?
@nistor sunt doua lucruri diferite. Da poti folosi platforma eon si sa primesti factura fizic prin posta sau daca vrei o poti activa electronic si o primesti pe email in format pdf.
am vrut sa creez azi un cont myline pentru seful meu si din greseala am introdus gresit adresa de email….in loc de .ro am scris .com….problema e ca nu am linkul de accesare daca nu am email corect si nu pot face altul deoarece imi spune ca se repeta codul client….ce pot sa fac? 🙁
Buna @mihaela ca sa poti solutiona problema ta, apeleaza serviciul relatii clienti pentru a putea anula contul creat gresit sau modificarea lui de catre ei, cu adresa ta corecta.
Nu funcționează aplicația de 2 săptămâni, când se remediază?
Încearcă să dai un restart la telefon. La mine aplicația funcționează.
[…] mult timp de când și-au lansat site-ul oficial, aplicația E.ON Myline își face apariția în App Store. Aplicația este foarte complexă, […]
[…] urmează să îți faci cont pe Myline E.ON, atunci ai nevoie de codul de abonat pe care îl găsești pe orice factură. În prima fază ai […]
[…] 2009 plătesc facturile la E.ON, la ENEL și la Digi doar online. Din păcate la vremea respectivă UPC nu avea sistem online de […]
Buna ziua,
Am cont deschis la EON cu mai multi abonati la energie si gaz metan.
Astazi am observat ca a disparut un abonat la gaz metan. Am introdus in menu pentru abonat nou, codul de abonat si locul de consum (de pe factura) – am primit avertizare ca sunt gresite. Ce se intâmpla? Ma puteti ajuta?
Bună @gabriela-vasiliu-dinu
Așa am pățit și eu acum la ceva update-uri făcute de ei mi-a dispărut celălalt loc de consum. Am făcut tichet la suport și mi l-au adăugat înapoi. Trimite te rog un email către [email protected] iar în corpul mailului descrie situația și codul de abonat unde ai probleme și roagă-i să îl aloce înapoi la contul tău.
Baftă.
Buna ziua …stie cineva cum pot recupera niste bani de la plata in avans fara a scadea din factura avind in vedere ca la imobilul respectiv nu locuieste nimeni deci nu se consuma …..suma fiind de 200 de lei….multumesc
Bună @nicoleta
Singura variantă este să suni la ei, să le explici ce s-a întâmplat și să primești mai multe detalii despre cum ai putea intra în posesia acelor bani plătiți în plus.
Multumesc frumos!!
Buna seara.Stie cineva cum pot afla datele de logare ptr eon myline,adresa de mail si parola,nu le mai stiu.
Carmen, de pe myline eon du-te la secțiunea contact și sună la EON. Le explici ca nu mai știi adresa și întrebi dacă poți face cont pe o altă adresă folosind codul de abonat existent pe factură.
Buna ziua, mi s-au furat telefonul pe care aveam toate datele de logare in cont. Cum pot recupera contul său cum obțin factura fizica?. Mulțumesc
Te duci pe laptop si la contul eon apesi ai uitat parola si primesti pe email un link de schimbare si gata. Iti pui alta parola si ai acces din nou la cont.
Buna ziua, am creat contul de eon cu o adresa gresita de mail, cum pot sa o schimb cu cea buna in ideea in care am incercat ca creez inca o adresa de mail cu cea gresita dar nu se poate, e indisponibila
Bună ziua. Încercați să vă creați un alt cont cu adresa corectă. Dacă nici așa nu funcționează apelați serviciul relații clienți și cereți ajutorul.