După ce am avut problema cu tastatura de la Macbook, Ghiță și încă un prieten și-au cumpărat 2 telefoane iPhone 4S, aduse din Spania, achiziționate la prelungire de abonament. Telefoanele aveau instalat iOS 6, care a funcționat ok.
I-am recomandat să treacă la iOS 7.0.1, lucru pe care l-a și făcut, iar de aici a început problema cu conexiunea Wifi. Ce se întâmpla?
Simptome
În momentul în care activai Wifi (On), începea să caute rețele disponibile și le căuta frate de zici că mergea pe jos cu bățul în mână să vadă dacă bate vântul. Dacă îl opreai (Off) și apoi îl porneai (On) din nou, tot la fel făcea. În unele cazuri îți apăreau rețelele Wifi dar nu se conecta de nici o culoare.
În majoritatea cazurilor butonul de Wifi devenea greyed out și nu îl mai puteai utiliza. Chiar și după 10 restarturi și așa tot nu funcționa. Atunci au început săpăturile pe forumurile Apple, de unde reiesa că nu eram singurii posesori iPhone 4S cu probleme de cip Wifi. Din acele discuții reieșea că cipul Wifi se încălzea foarte repede, iar sistemul de protecție din iOS îl oprea automat. Soluția de moment pe care toți o foloseau era introducerea lui într-o pungă ermetică și apoi lăsat 5-10 minute în concelator.
Ok funcționa pentru 10 minute, după care reveneam la aceeași problemă, nu era o soluție.
Rezolvare
L-am sunat pe Radu, de la VOX și i-am explicat problema. Ziua următoare am lăsat terminalul în Iulius Mall la service pentru diagnosticare. Telefonul avea garanție internațională. Problema a fost confirmată, iar soluția a fost înlocuirea terminalului.
Da, ai auzit bine, înlocuirea terminalului cu un iPhone 4S nou funcțional. A doua zi am fost contactat pentru ridicarea lui.
Ai o problemă cu un produs Apple? Nu ezita să mergi cu el la VOX să îl faci bine.
0 Comentarii