Serviciul eSIM de la Digi a fost lansat pe 21 decembrie 2022, iar o mare parte din clienți s-au grăbit să îl activeze pe telefoanele lor. Serviciul este activ pentru iPhone cât și pentru Android, însă nu toate terminalele sunt compatibile.

6 zile cu eSIM de la Digi și câteva probleme

Înainte de a activa eSIM din contul tău Digi, verifică dacă terminalul tău este compatibil cu acest serviciu ca să nu te trezești că trebuie să faci un drum până la un punct Digi pentru a primi o nouă cartelă SIM. Activarea eSIM se face foarte ușor din contul tău de abonat, selectezi numărul de telefon, primești un cod și scanezi un cod QR generat după introducerea acelui cod. Cartela fizică se dezactivează și rămâne activă cartela digitală eSIM.

Verifică setările pentru internet și activează VoLTE. Asigură-te că APN-ul „internet” apare în setări, iar opțiunea de hotspot funcționează.

Ulterior zilei de 21.12 cei de la Digi au actualizat site-ul https://www.digi.ro/esim de unde aflăm că:

  • activarea se poate face o singură dată pe un singur număr
  • orice modificare ulterioară se tarifează cu 5 lei.
  • profilul eSIM nu se poate transfera de pe un telefon pe altul
  • în caz de furt, pierdere sau defect, solicitarea unui nou eSIM se poate face doar într-un magazin Digi. Se lucrează la o nouă modalitate de activare a eSIM fără să mai fie nevoie să mergem într-un magazin Digi.

Ce probleme am întâmpinat

Mai jos sunt doar câteva probleme pe care le-am observat în aceste 6 zile de când am activat serviciul eSIM. Aici vorbim de telefoanele Apple, dar dacă sunt situații/probleme pe care le-ați avut pe un telefon cu Android sunteți liberi să împărtășiți experiența voastră.

Îmbunătățiri

  • la început după activare, am observat că semnalul din camera mea s-a îmbunătățit de la 2 la 3 linii.
  • calitatea apelurilor de sărbători a fost mult mai bună
  • apelurile se formează instant
  • internetul prin LTE după activarea VoLTE funcționează mai bine

Probleme

  • în alte zone unde aveam semnal cu cartela SIM acum nu mai am cu eSIM. Ciudat, acasă la mine este invers.
  • am fost la mall zilele trecute, parchez tot timpul în parcarea subterană albastră, iar până acum cu cartela fizică aveam 1-2 linii VoLTE (de obicei 2 linii), puteam sta pe internet, puteam trimite mesaje totul ok. Având eSIM nici nu mi-a trecut prin minte că se schimbă ceva, după ce am cumpărat niște chestii mă îndreptam către mașină și îi scriam soției ce am cumpărat, dau send și nimic. Bara de la iMessage se încărcă până undeva la 80% și acolo rămâne. Când mă uit la puterea semnalului ce văd? Un G mare pe care nu l-am văzut niciodată de când folosesc Digi!
  • am crezut că a rămas cumva agățat pe o celulă după ce am ieșit din lift, am oprit datele mobile, l-am pus în mod avion … nimic, tot semnal GPRS îmi arăta. La telefon am putut vorbi, dar nu am putut intra pe internet sau trimite iMessage. A trebuit să ies afară din parcarea subterană cu mașina ca să am semnal LTE să pot trimite poze/mesaje.

GPRS folosind eSIM de la Digi

  • astăzi 27.12 la magazin în sat, i-am trimis soției o poză și 3-4 mesaje și nimic. După 2 minute mesajele nu erau încă trimise.

iMessage not working eSIM iPhone 13PM

*această listă cu probleme o voi actualiza cu noi informații când vor fi semnalate de utilizatori.

Cu siguranță aveți și voi exemple pe care vă rog să le împărtășiți în secțiunea de comentarii sau pe grup folosind acest link. Sunt curios ce se întâmplă la voi, este totul ok sau ați întâmpinat diverse probleme ca mine?


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu