Vineri 15 noiembrie 2019 s-a desfășurat Black Friday 2019, unde toate magazinele online au afișat prețuri reduse pe bune sau la vrăjeală. Când spun la vrăjeală mă refer la faptul că nu a existat nici o reducere sau au fost crescute prețurile înainte și reduse la același preț acum.

Photo by Kazuky on Unsplash

Neimportant pentru că românii tot au cumpărat de s-au spart fie că aveau nevoie fie că nu aveau nevoie de acele produse.

Statistici

Ca în fiecare an toți retailerii mari gen emag, evomag sau altex prezintă statisticile pentru ziua de black friday. Cei de la emag au făcut o pagină detaliată unde putem vedea topul produselor vândute (categoria) dar și volumul de vânzări.

*poza este de acum câteva ore

Cei care vor să vadă în timp real ce se întâmplă pot accesa siteul stats.profitshare.ro

Una peste alta, avem 49.5 mil de lei vânzări, 661.000 lei de plătit la afiliații care i-au promovat, 1.280.000 clickuri. Cea mai mare achiziție este de 29173 lei iar cel mai mare comision înregistrat este de 584 lei ținând cont de faptul căci comisioanele aferente sunt cu 1% de Black Friday.

Zona VIP

Umblă zvonul din anii trecuți cum că eMAG ar oferi produse mai repede unor clienți, bloggeri, influenceri iar după „se dă și la restul”. zoso a publicat o poză în care apare o comandă făcută în seara de joi la 21:30 și spune „că s-a dat drumul la zona vip”. Băieții pe twitter vorbesc și de alte persoane care afirmă același lucru.

foto: zoso.ro

Din mesajul primit văd că s-a făcut o comandă de o sumă mică sub 100 lei pentru că XX,XX lei din poza de mai sus. Site-ul eMAG a fost up joi seara până la ora 00:00 când s-a oprit pentru eveniment. Deci, după mine pot spune că a făcut o simplă comandă dar vrea să creeze un hype legat de „zona vip”.

Nu am prins nimic

Multă lume se plânge de faptul că în cursul dimineții zilei de Black Friday, produsele ce se aflau în coș nu mai puteau fi cumpărate pentru că deja stocul era 0. Desigur că vorbim de mii de produse și nu cred că toate se dau instant. Au avut probleme cu procesatorul de plăți care a întrerupt plata cu cardul lăsând mulți clienți cu comenziile în aer. Unii au optat pentru ramburs cash, alții au refăcut comenzile dar nu au mai prins produsele.

Până acum ne plângeam de servere că nu rezistau, acum ne plângem de procesatorul de plăți PayU care nu a putut suține cererea mare de plăți deși campania eMAG era de salvare a cardului în cont și plata cu 1-Click.

Am foarte mulți prieteni care au vrut să cumpere, dar pentru că nu mergea cardul au renunțat. De ce? Păi e simplu, vroiau să utilizeze cardul de credit, acesta nefiind acceptat de curier au decis să zică pas.

Ferrari-ul s-a vândut, pempărișii stoc epuizat, iar toate telefoanele Galaxy A10 cumpărate sunt pe olx la vânzare. Fiecare cumpără ce are nevoie și când are nevoie nu doar de dragul unei campanii care a devenit aiurea în România.


Urmărește-mă pe Google News sau activează

Ți-a plăcut articolul? Lasă un comentariu