Radu spune ca din depozitul eMAG pleaca zilnic 20.000 de comenzi cu aproximatie 50.000 de produse. Pare frumos, pare o cifra numai buna de rapoarte si statistici.
Pacat ca dupa ce pleaca din depozit coletul acesta merge in neant. Fie ca alegi SameDay, fie ca alegi o anumita ora de livrare, si platesti normal in plus, fie astepti sa ti-l aduca curierul, tot trebuie sa suni la call center sa intrebi de comanda si sa iti spuna ca trimit ei un mail la curierat sa urgenteze comanda, etc.
Asta cu mailul de urgentare e doar praf in ochi. Nici un dispacer sau tip/tipa dintr-o firma de curierat nu o sa sune curierul ca trebuie sa ajunga neaparat la Popescu ca a dat emag mail de urgentare. Nu mai credeti toate cacaturile!
Un curier are de facut cateva sute de km pe zi, altii livreaza pentru un judet intreg, tu crezi ca pe ala il intereseaza de coletul tau? NU!
Am citit toate comentariile din articolul celor de la emag legat de depozit si black friday, iar mai bine de jumatate erau reclamatii despre livrare si produse si comenzi anulate.
Daca nu sunteti in stare ca in cursul anului sa livrati niste colege, ce va face sa credeti ca de acest Black Friday 2017 o sa reusiti?
Acum 2 ani, coletele de Black Friday din noiembrie se livrau in ianuarie – februarie, daca mai existau si nu se pierdeau.
0 Comentarii